filmjölk



UuuuuuuUUUuuUUuUuu.
 Nu har jag vaknat för fjärde gången idag och kan konstatera att ju fler gånger man vaknar desto otrevligare blir det.
Fick vara semisövd under ingreppet vilket var helt fantastiskt skönt. 
Satt mig på britsen och bröt ihop av all ensamhet som kom över mig då läkaren frågade hur det kändes. Jag ville att hon skulle krama mig.... ........ ................. ...... istället fick jag något trevligt lugnande medel 'så du slumrar till och glömmer allt efteråt'.

Tack tack.

Som vanligt under påverkan av tyngre medicin var jag inte sen med att börja showa. Sköterskorna återberättade hur jag grät av tacksamhet för att de gjorde ett bra jobb och ville ge dem betalt. Försökte slita mig från bordet för att 'hämta väskan och ge dem lite cash'.
Haha. Hahahaha. hhahaha VAAHahaha!? 
Pratade om annat också, som buljong, civilstånd och små söta bakverk.

Fick ligga någon timma på uppvak och äta en liten skorpa en sköterska smugglade till mig. 
Sen kom Nils och skjutsade hem mig. Jag var fortfarande lite hög efter smärtlindringen och ska erkänna att jag kämpade med tårarna då tacksamheten bolmade upp. naAaaAw!
Men, I played it cool. 
TACK NILS! Du vet väl om att du är värdefull? Att Du är viktig här och nu. Att du är älskad för din egen skull. Att ingen annan är som du. Laalalalalaaa...


Kommentarer:
Postat av: Sara

Du är utmanad! Se min blogg :D

Postat av: Susanne

det kanske är en konspiration? sköterskorna kanske har gaddat ihop sig & bara säger att du sagt att du ska ge dom cash? sen hoppas dom på att du säger det i "vaket" tillstånd också så dom får lite dricks! =O

2009-03-04 @ 00:24:32
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: linnea

Uh, saknar ni mig? Jag saknar er lite grann och jag hoppas Berlin var underbart och operationen likaså.

2009-03-04 @ 18:06:22
URL: http://linneakarlsson.webblogg.se/
Postat av: mari

hahaha fan va du är rolig. som en liten tant. tanterna vill alltid ge mig stålar när jag hjälper dom att skita.

2009-03-04 @ 18:59:17

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits