Byteshandel


 Jag har seminarie i morgon och kommer säkert lära mig något jätteskojsigt om urbanisering.
Sen får jag ju helg och det enda jag tänkte ägna mig åt är läsning; 
Down to earth - flush toilett ecologically mindless
India Politics of sanitation
Popultion and development
UNFPA's State of the world population 2007 - unleashing the potential of human growth.


Fantastisk helg där varken Gaysha på Ginko, Chicas Locas på spybar, vildmarksmässan eller övrigt socialt umgänge ingår. I matväg är det gröt och kanske lite spenatsoppa som erbjuds.

Trots extravagansen är jag villig att byta bort min helg. Faktiskt.  (Däremot behåller jag fredag lunch för mig själv för att skydda Nils egentliga identitet. Vi ska gå i kyrkan då, förstår ni.)


Dagens wis: Det är lame att klaga

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits