:'(

Jag drömde psykmardrömmar i natt igen.
Vaknade, väldigt klassiskt, med ett ryck och ett litet skrik alldeles svettig och inkorvad i lakanet. Lakanet gav mig mest panik och i min kamp mot detta förbannade tygstycke lyckades jag trilla ur sängen.
Att trilla ur min säng är inte som att trilla ur vilken säng som helst, o nej! Det är som att trilla nedför ett stup på flera kilometer. 
Den är löjligt hög och då särskilt i förhållande till min ringa längd. För att ta sig upp i sängen krävs en kvart grundlig uppvärmning och sedan ett höjdhopps-hopp a la Holm utan garantier att lyckas på första försöket.


Det var lite trist och trots de begynnande blåmärkena på hela högersidan och svårigheterna att tvätta bort förnimmelsen av drömmen är jag vid gott mod.
Sängkläderna ska tvättas rena från paniksvett och lagom till min hemkomst i eftermiddag kan jag ställa mig och stryka dem. *oRgAsM*

Nej, kära vänner. Snöskottning, soptömning, frukost och sminka lilla ögat väntar.
Later!

P.S. Gud befruktade mig inatt. D.s.

Kommentarer:
Postat av: Sara

En Gudabefruktelse..? Är det du som är Jungfru Maria, månne? :D


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits