Don't mess with perfection


Då Annie tillsist vaknade så vi åt en gemensam frukost över SvD och DN, diskuterandes vildmarksliv och utmaningar.
Min frukost var så god, så god och vi åt och drack, drack och åt då jag plötsligt insåg att hela min frukost gick i gult.
Det kan inte vara bra!? Allt var gult; polentan, ägget, juicen, téet.. 

Vad tror ni? Är en gul frukost något att ha? Vad vet vi om gult?
Det står för spontanitet, glädje, lycka, intellekt, optimism och energi änskönt instabilitet och ingen källa för säkerhet direkt. 
HTML-koden är #FFF00 och det är en rätt könsneutral färg, 
Det här har jag alltså ätit till frukost. Könsneutralitet och hexadecimala koder. And I feel great!

Energin jag besitter är av sällan skådat slag och produktiviteten är i topp.
Jag har städat, tränat, pluggat, minglat, duschat, pratat allvar, ringt runt, slöat i soffan, läst ut en bok.. allt! Jag har till och med planerat middagen; det blir ugnstekt torsk i foliepaket med massa gott och klyftpotatis.

Klockan är blott två och jag har inget mer att göra.
Allt tack vare den gula frukosten.

Kommentarer:
Postat av: marran

va opk med torskmiddag!

2009-03-10 @ 19:30:18
Postat av: Dahlström

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

JAG ÄLSKAR DIG!

2009-03-15 @ 20:33:46

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits