thats why I love me







Men smack my beep and call me Judy vad jag sovit idag. Fan vad kasst.
 Kände mig berättigad till brinner, så jag köpte ett paket spesialflakes med jordbaer og kirsebaer och laktosfri mjölk som smakar bröstmjölk. Juice och te till detta. Frukost är så gott att jag ibland gråter då jag får äta det i lugn och ro, särskilt då till middag. Å, vilket näst intill erotisk timme jag hade!

Nog om mat (fast jag har svårt att få nog av mat!) och över till mitt favvizsamtalsämne; mig och mitt födelsedagskalas.
Jag har lite svårt att formulera en önskelista. Det finns bara en endaste liten grej jag kommer på och det är 

en Värmetröja 90. Stl 4. Grön.
Den jag hade på F21 bytte jag inte in en enda gång. Den luktade lotion och var så stor att jag kunde använda den som sovsäck. Jag älskade den. Förlustanmälde den då jag muckade och la den på sängen då jag packade.
Sedan grät jag lite som sig bör, tog min packning och gick ut genom F21s grindar för sista gången. UTAN VÄRMETRÖJAN.
Jag vill tro att Ljt. Snuttegull hittade den, såg namnlappen jag gjort med hjärtan på, och tog den med sig hem. Luktar på den då hans flickvän inte ser.

(Här förlorade jag mig i lite bilder från förr. Skrattar så jag kissar på mig litet. Jag är ju pytteliten?! Hahahaha Jag vill bara amma mig själv! Hittade däremot ingen bild på min värmetröja.)

plutten 1 
Plutten 2
Plutten 3
Plutten 4
Plutten 5

Sista bilden är från en diplomutdelning jag anordnade efter en lång dag med tunga besked. Alla fick varsitt individuellt anpassat diplom, typ plutonens hunk, plutonens man, plutnens hedersnorrlänning och min favorit; plutonens leverantör. Alla satt upp det i sin skåpdörr och lät det sitta där tills muck. Fint.

Nåväl, prata ihop er om värmetröjan nu så det inte blir dubbelköp!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits