such great heights

..DARY!

..men gå och bada så skoj vi haft!?

Nej. Det var en lögn. Roadtripen var inte alls särskilt rolig. Ska jag vara helt ärlig var det helt värdelöst.

NEJ! Nu ljög jag igen..

Nu sitter ni och funderar på om ni kan lita på vad jag hädanefter säger. 'Två lögner är inte okej, Maria!'

Nej. Det är inte okej. Så förlåt.
Jag, Maria Karlsson, lovar och försäkrar på heder och samvete, att jag skall säga hela sanningen och intet förtiga, tillägga eller förändra.


Med den perfekta roadtripskivan pumpandes på maxvolym gav vi oss ut på vägarna.
Roadtrip till Sönsvall och John Karl Håkansson, via Umeå för att plocka upp Lars Christian Mattias Vikander.
Två människor att älska sådär förbehållslöst man gör ibland. Två små män man vill amma..

....
.......
...
.......
...

Heh..

Jag såg fram emot att umgås och mysa och amma och alltdetdärnivet med bara de tu men så dök även Olle upp.
Glädjen visste inga gränser.
Jag tycker lite synd om alla människor som inte haft äran att träffa honom. Han är lite som.. allt det coola i Rambo och allt det vackra i Moder Theresa. Ungefär.
Det blev kramkalas och catching-ups och hej vad det gick så var festen igång.

Alla andra i hela världen upp: Tussen, Fimpen, Busken, Lola, Korven, Slugger'n, Bulan.. Alla! Håkansson är tydligen en somebody i Fagervikssvängen..
Tammelådan vilket härligt partaj det blev. En av mig efterlängtad hemmafest med alla de rätta ingredienserna; killen med gitarren.. och.. det andra. Nya människor! Viktigt. Svarttaxiresor med galna chaufförer.
Och den långdragna efterfesten med jägershots kl 0400. Också viktigt.

Annat nämnvärt
är att vi på efterfesten (som förövrigt även den får 5/5)  reste tillbaka i tiden. Till år 2002 närmare bestämt; året då alla sportiga killar hade gummiband runt byxbenen.
Jag blev så upprörd att jag sa åt honom att gå hem. Jag följde efter och berättade för honom, hela natten, hur fel det var.
..and I told him good. Hehe. HehehehEHHAHAHAHHAah. åh. SCORE!
Ja. Nä. Såattee..

Nu är det slut på min berättelse. Jag har en tekopp to attend to.
Håkansson. Olle. Vikander: Tack för ida'. Va roligt det va'. Hunden e bra.
All min kärlek.



HELGENS DRYCK: Staropramen. Eller Jäger. Eller vilken öl som helst man dricker runt femsnåret på morgonen? Jag vet inte?
HELGENS MAN: John-Olle-Christian heter han.
HELGENS KVINNA:
Lopez.
HELGENS DISS: Killen med backslick som envisades att kalla mig Marie trots upprepade tillrättavisningar. Eller jag då jag blev sur..
HELGENS MUSKEL: Hehehe.. mjau. Men bröst tror jag, om jag måste välja. Olles bröst tillexempel. Ett bra bröst. Andra hade också det. Bra bröst alltså.
HELGENS LÅT: hela roadtripskivan var grym.
HELGENS BOTTENLÖSA: Vickan!
HELGENS PARTYPLACE: Skiljegatan 4, Fagervik
HELGENS PLAGG: Lumpenbrillan. Inte så mycket till plagg, men.. det struntar ju uppenbarligen jag i. Eventuellt jeansen utan gumiband runt vristen.
HELGENS REPLIK: 1. Om man går neråt kommer man ut någonstans.
2. Mental status?
3. Dubbelpenis
HELGENS KÄNDIS: Ont om kändisar
HELGENS SJUKDOM: 41 graders feber
ÅRETS KÖP: Hann inte köpa så förfärligt mycket i Sönsvall. Således fanns alla pengar kvar då jag gick på shoppingrunda i Umeå i morse. Jag köpte.. något så förfärligt sexigt. Jag skulle så gärna visa upp det men jag tror jag spar mig tills jag är gift.


Kommentarer:
Postat av: olle

Och tack själv Maria!! Var jäkligt kul att se er igen och det gav mersmak!! Bilden på oss fyra var så vacker att det tårades i mina ögon!

Vi ses snart igen hoppas jag :)

2009-06-15 @ 19:40:38

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits