En läxa

Igår var jag njutar'n. Idag var jag glädjespridar'n. I morgon är jag.. en tjej som har kul.
Man vet aldrig vilket sorts kul jag kommer att ha, men roligt blir det!

Nu ska jag lära er något viktigt ungdomar, så rätta till era endagslinser som blivit alldeles grusiga vid det här laget. Eller era coola fashionbrillor. Eller koncentrera er bara om ni är så pass unga att ni inte fått synfel ännu:
Det viktigaste i livet är att njuta, sprida glädje och lycka och ha kul. Kanonkul.

Allt kan ta slut i morgon, vettni..



1. Världens bästa bror vId eN vAcKeR sJö.
2. Två vackra systrar på väg till ett streetrace
3. Världens bästa kompis.

Nu kanske ni undrar hur jag ska avnjuta denna kväll?
Det med en smoothie, de första avsnitten av Privileged (den avslutas efter första säsongen..) och lite sms.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits