Allt som är mitt


Utkast i mobilen. Nivet.. 2000-talets anteckningsbok.


1. There's ghosts in your eyes from every boy you sent away.
2. Han har en romantisk syn på kärlek som verkligheten inte kan jämföras med.
3. Mustaschtant, enkronor, promenad.
4. Enögde Oskar. En apa som har kläder på sig?
5. Utan dig skulle dagens sinnesrörelser bara vara flaggor från förr.
6. 'Hej på dig'. Hur fungerar bussen och hållplatserna? Nu har jag ett chips. Tack seppo.
7. Sinkadurk. Domdera. Ge'n te bägge bena.
8. Ett halvår mellan gångerna. år 34.
9. Annons om bastur. BASTUR!
10. You have lovely bones.
11. Mellan väggarna.
12. Med för ändamålet anpassad underdånighet.
13. Kuttrasju. Uppförandenormer. Förvalta.
14. Hon förvandlar allt hon ger till en nåd.
15. Memento vivere.
16. Escape from critique.


Det ovan är allt som är vackert och bra just nu.
De bästa orden, fraserna och händelserna. Vardagsmagi. Allt det där.

Saknar Dahlström, Karlsson och Anderback. Funderar på om Dahlströ tagit sig till västerlånggatan än? Hur går det med Karlssons bäbis? Vad tänker Anderback inför resan?



Tur man har Vikingsson att promenera med på hemmaplan.

Ni är bra fina! *kRaM*

Kommentarer:
Postat av: linnea

Det går bra med bäbisen, dock ramlade han i gräset när vi busade nyss så nu är han halt, bäbishalt:(



Kan inte jag också få en gurka som du kan ta hand om med kärlek tills jag kommer hem i sommar?


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits