Tänkarn


Tanke Nr.  1.
Jag kan inte sova. Jag är alldeles för nervös inför tandläkarbesöket och ångrar mig så jävla mycket att jag inte gick till en privat klinik. CP-bajs.

Tanke Nr. 2.

Jag har kommit in på alla linjer jag sökte. Vad gör jag?

Tanke Nr. 3.
Om jag skulle skapa ett nytt nick för ovidkommande community just nu skulle det bli fet_brud87.
Åt åtta kanelbullar och började svettas monstruöst.

Random tankar
Klockan är fem och solen gick upp för flera dagar sedan. Jag sov till klockan 18 igår eftersom jag var uppe och glädjedansade med en ny kompis föregående sommarnatt. En gammal kompis underströk vad jag sedan länge förstått men aldrig uttalat: dåligt sex är bra för vänskapsrelationen. Det stämmer i 8/10 av fallen.
M-tangenten är ledsen och samarbetar inte. Jag hoppas jag somnar hos tandläkaren. Jag tror jag vill bli kär nu. Maja är hemma. Jag vill umgås på ett fjäll. Jag vet att jag är både rolig, snygg och intelligent. Varför har inte säson 6 av L word släppts på DVD. Funderar på att köpa hela serien. Vill ni se vad jag shoppat den senaste veckan? Det är två klänningar, massa snygga underkläder, ett par 13 cmsklackar, 3 väskor och en plånbok. Jag har mensvärk så inni.. Fast vill jag egentligen vara kär? Till hösten, eventuellt, isf.
Jaja. Det var mina tankar. Önska mig lycka till. Hejdå

Kommentarer:
Postat av: susanne

wohoo! grattis till skolorna! var i landet har du sökt?

Postat av: linnea

hej!



Jag heter Linnea och vill gärna vara din brevvän, tack för ditt fina brev och jag vill gärna se vad du shoppat.

2009-06-29 @ 19:29:01
URL: http://linneakarlsson.webblogg.se/
Postat av: linnea

HAHHA underbart att du får det att låta som något dåligt att du kom in på alla utbildningar.

2009-06-30 @ 14:46:20
URL: http://linneakarlsson.webblogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits