Mobilska utkast

1. Penisstirra. Något jag ofrivilligt ägnar mig åt då kunder kommer in i växthuset. Leder ofta till underlig stämning.
2. Favoritmattanten. Har brutit benet TVÅ gånger och hälsade på i rullstol. Älskar mig och missbrukar mitt namn. Jag älskar henne.
3. Charlene and Harry.En boktitel om jag inte missminner mig.
4. 'Människan planterar och Gud ger växten.' '..eller gödsel...' Konversation mellan präst och pappa.
5. 920 kr i tior. Kul att räkna..
6. Marodör. Jävligt bra ord.
7. Andy Sandberg. Jag tror att vi skulle bli lyckliga tillsammans.
8. Nic and Nora. Bra film.
9. Coola killar kollar inte på explosioner. Kul.
10. Maskiner inte drakar. Krig, inte kärlek.  Mina kriterier för bra film.
11. Sålunda. Bra ord.
12. Tennisen var inte rolig. HAHA! Söderlings match mot Gonzaler sändes på P3 och jag lyssnade. Var säker på at det var en radiosketch och väntade på skämtet.. i en timme. Då insåg jag att det faktiskt var matchen.
13. Kvinnor med mörk röst. HOTSTUFF!
14. 'Det luktar som hemma.' Quinto.killen spred glädje. Trivdes i växthuset. SötiZ.
15. Att somna om. Det skönaste jag vet.
16. Reppa. Säger man så är man ball.
17. Han ville borsta mitt hår. Udda romantisk gest jag fann tillfredsställande eter en blöt kväll.

Snart är det fredag. Sen är det lördag. Då ska jag reppa i Sönsvall med min alltime favourite HÅKANSSON!
It's gonna be legen... wait for it..

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits