It's a nice and also not

Hej barn.

Nu åker jag till Skellefteå.
Känns tungt, trist och alldeles fantastiskt.
Jag gillar sådana cocktails av känslor.

Jag förstår att ni undrar vad jag ska göra på midsommar så därför tänkte jag avslöja planen.

Jag tänkte ställa till med stort gästasbud i mitt slott!
Eller.. så tar jag mig inte hem från Skellefteå och då blir det inget.
Det går en buss. Via Arvidsjaur. Den tar 6 h. Alltså inaktuellt.
Men det finns en välvårdad volvo 240 i min ålder som eventuellt kommer att ta mig hem.

Eller så åker jag helt enkelt till Umeå. Eller Luleå. Det beror på folket.

Nåväl. Ajöke Bajö, älsklingar. Trevlig onsdag!



Jutte jutte. Grattis till de där nyutexaminerade grönisarna i söder. *tWo tHumBs uP*
Jag är mammigt stolt och längtar efter att få träffa er! puzZ

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits