It's not perfection

Tänkte skriva något fint men struntar i det och äter gräddkola istället.
Det är äckligt. Ät det inte.

Jag kan inte bestämma mig
för om jag ska snusa eller tugga tuggummi och är litet irriterad på megavideo's 72minutersspärr.
Kollar på näst sista avsnittet av Privileged (käft!) och allt är spännande och jag orkar inte leta reda på en annan streamsida.

Jag är full av dålig attityd idag. Snäste av pappsen då jag skulle köra blommogram och inte visste adressen.
Var inte alls lika klämkäck som jag vanligtvis är mot kunderna. Orkade inte svara då någon ringde. Tackade inte ordentligt för maten. Gav inte hundarna tillräckligt mycket kärlek. Skrev negerhora till Vikander i ett sms..

Ni ser ju!

Tur att Dahlström är påväg så jag kan ta hand om henne efter ett hårt pass vid Hyveln.
Ge kärlek - må bra.
Häj.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits