Strawberryfields forever

Hej apor.

Alla människor i hela världen var på festival i helgen så jag kände mig påtagligt ensam och tråkig då fredagen tog vid.
Drabbades av någon sorts uttorkningsfeber och stängde Trädgår'n till fördel för slapperislappera hemmavid.
För att råda bot på det lite trista fredagstillståndet drack jag ungefär 3000 liter vatten, åt en pizza och umgicks med DahliZ.

Lagom till 17-snåret var jag fit for fight och proklamerade för spelfestival @ casa de Karlssons.

Det blev succé!
Jag köpte en låda staropramen, en låda rött och plockade fram alla spel jag kunde hitta. (Linnea! Vi spelade Jägersro! Det var roligare än i Krontjärn. Jag ska mata hästarna så de orkar galoppera när du kommer.) Ringde de vänner som var för skadade, i flera bemärkelser, för att närvara på någon festival och sa att de skulle pallra sig till mitt mansion för lite gratisöl och trevligt sällskap.

Festivalen avslutades för en knapp halvtimma sedan. Bara Dahliz var kvar.
Det måste vi göra om, go' vänner!

I morgon kommer förstesergeant Glas och förärar Vilhelmina med sin närvaro.
Livet kan knappast bli bättre.

..fast jo. För på fredag är det sista dagen i växthuset och sedan är jag ledig resten av.. livet om jag vill.
Trästock, Yran och Pride står på schemat.
Funderar även på ytterligare en blixtvisit i Luleå.
Kanske råka träffa någon som tror att de är något för att sedan förklara för denne att Han verkligen inte är det. Och sen kanske ha lite sex. Vad sägs?
Répondez s'il vous plaît.

Kommentarer:
Postat av: linnea

Yran? Med mig eller med vem? Jag vill vara med i den planen iaf, jag är ledig då. Jag vill även vara med i jägersro, jag är keer i Tristan.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits