let's not walk away from what we know is.. pms

Ni har väl märkt att det är PMS-vecka?
OMG LOL.
Men jag står det, för en löjtnant lärde mig en gång att det man känner, det känner man oavsett.. väder?

Något annat jag lärt mig är att alltid ta vara på det där lilla om:et. För även om det kissar dig i ansiktet så är kiss i ansiktet bättre än kisset i själen som orsakas av att inte veta någonting.

Kisset som kom igårkväll botades idag. Välbehövlig sömn, trevligt och tyst sällskap och halvplanerad kväll.
Vi drog till med fin(?)middag på färjan idag. Det var gött så att det.. Därefter åkte vi hem och sentimentalpratades över Sophie Zelmani och den där enda ölen som tog rätt bra fart.

Hade gärnat stannat i denna fab stad en längre tid, men söder kallar. Åker, om sagt, i morgon, till Skellefteå, för att sedan möta upp Stina och ..kamrat i Umeå på fredag igen. Och resten av Umeåcrewet. 
Så även om det där med en älskare i varje hamn skitit sig litet så känner jag mig nöjd.

Tänkte bjuda på en bildjkavalkad från de senaste veckorna. Njut, mina älskade fanZ. Njut!


Vilhelmina - Lycksele - Umeå


Umeå



Umeå



Skellefteå





Luleå



Och bara så ni vet.. det kommer mera

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits