you can't handle me

Ändrade turnéplaner:

Luleå - 23/7, Skellefteå/Piteå 23-24/7, Umeå 24 - 26/7


Bitterheten som igår kväll tog min själ i besittning övergick under natten till något jag är övertygad om är svininfluensa.
Baraföratt. Murphys lag och skjut mig i huvudet och allt det där.

Glas köpte med sig dagens aftonblad där det gick att läsa OM JAG VAR I RISKZONEN.
Det är jag. Men jag skiter i det. För jag har inte svininfluensa. Eller?
Har jag fått svininfluensan?  Är jag hypokondiker? Ja. Idag är jag det, för det är underhållningsvärde. Live, åtminstone.

Hejdå.

Usually I'm humble, right now I don't choose
You can leave with me or you could have the blues
Some call it arrogant, I call it confident
You decide when you find on what I'm working with

Damn I know I'm killing you with them legs
Better yet them thighs
Matter a fact it's my smile or maybe my eyes
Boy you a site to see, kind of something like me

It's too big, it's too wide
It's too strong, it won't fit
It's too much, it's too tough
I talk like this 'cause I can back it up

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits