Härjas

..om det var tre miljoner sorters kakor var det tolv miljarder sorters frukt och grönskaker.
Och... STARWARS ep 5.

Japp. Japphee.. Starwars. Stjärnornas krig. Lasersväd, karbonit och Darth Vader är en pappa.
Jag hade sett slutet ungefär 600 ggr men hade inte hjärta att avslöja det.
Nivet.. Nån vill att man ser en film de verkligen älskar; då måste man hänge sig åt hela upplevelsen.

Men jag har ju så svårt för hittepå. Vad betyder det? Vem är jag?
Jag gillar varken Potter, Ringen, Morpheus eller stjärnor och galaxer.
Vad innebär det?

Och nu? Alla har åkt och ensamheten är påtaglig. Det är jag, Discoverychannel och resterna.
Mjau.
:'(

Kommentarer:
Postat av: Marc

Men du, du avslöjade ju slutet! hehe.



Ses i umnäs om en vecka.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits