blott en dag

Hahahahahaha. Har ni sett på kortet i föregående inlägg vilket ENORMT bröst jag har?! Hahahahah ååh hahahaha jag får inte ens plats med armen. hahahahah.. ja.

Har inte gjort något viktigt idag. Skickade kanske ett sms. HAHA!




Sedan skrev vi ett sexsidigt PM om Iransk-svenska kvinnor, genus, sexualitet och diaspora.
Slut.

och därför:

Vad är du sugen på just nu? Mjau. Sex månader sedan gott folk. Himlen är blå, det är inte mer än så. Jag är alltid sugen på något just nu.
Vad har du gjort i dag? Se ovan.
Vad ska du göra imorgon? Kliva upp sjukt tidigt, åka till skolan, hålla seminariet,  förmodligen bli lite less, åka in till karlaplan och slänga upp Linnea på axeln för att sedan, tillsammans med alla mina fruar, göra stan och inhandla diverse necessities för le grande, le crucial Friday.
På vilket ställe betalade du senast inträde?  Ambassadeur tror jag bestämt.
Vilken bok läser du just nu? Fataneh Farahanis avhandling Diasporic narratives of sexuality; Identity Formation Among Iranian – Swedish women.
Ditt senaste förhållande? Det var fint ibland. Var tvungen att avsluta det då det var the essence of one way communication. Men jag gillade det. Då.
Vad tänder du på? Mjau. Matrixkappor och solglasögon. Mycket nitar.
Vad ska man göra för att du ska bli intresserad? Äta gräs och idissla.
När bör man läggas in på mentalsjukhus? Efter 6 månader.
Vad tycker du om? Äpplen.
Vad använder du för uttryck? sexuella trakasserier
vad ser du fram emot? OMG fredag!!! sirius. Fredag. Jag ser fram emot fredag!
säger du kåt eller upphetsad? Jag säger inte. Jag är.
Vilka ställen besökte du? Köket, toaletten, mitt sovrum.
Vad var din största framgång idag? :)
Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja fyfan.
Gjorde någonting dig riktigt glad idag? :)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111ettEEEEEETTTTTTT
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om idag? Macy gray - sweet baby
Vad önskar du att du gjort mer? Inte ett jäkla dugg faktiskt. Sjukt nöjd.
Vad önskar du att du gjort mindre? Inte ett jäkla dugg faktiskt. Sjukt nöjd.
Blev du kär idag? rare
Hur många one night stands? Jag önskar mig? Tolv!
Något du önskade dig och fick? Mm.
Något du önskade dig men inte fick? Ne
Finns det någonting som skulle gjort din dag ännu bättre? Nej. ..nej. Haha.
Hur skulle du beskriva din stil idag? Strumbyxor, sporttop, slöja.

hejdå

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits