man skriver ett meddelande

Jag dansade så mycket att jag har träningsvärk i nacken.
Det måste man göra ibland, fastän man inte tycker om att dansa.

Efter monsterprestationen jag inte tänker tala särskilt ödmjukt om så fick jag helt plötsligt tid för eftertanke.
Därför dansade jag. För att slippa tänka så jävla mycket.
Jag borde skriva det i ett meddelande, om så inte för min skull så för dem jag älskar och för dem som älskar mig.
Som en liten avbetalning för alla dessa timmar med oavbrutet orerande.
Det kommer ju inte att hända, men tanken är fin.
Ett litet meddelande.

Sagt och hört i veckan:
'Jag slängde glaset i toaletten'
'Jag knullade omeletten med salt.'
'Sällskapsbajset'
Sällskapsbajset 1,2 och 3
'


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits