Det märks




Hej bäbisar!
Känner ni vilken bra måndag det ÄR?!

Man ser inget ont och man vill bara omfamna världen och slicka lite på den.
Amma den. Ge den av sig själv och sina bröst.
På föreläsningen satt en söt, liten flicka bredvid mig och utbrast  'Gud vad jag hatar världen'.

Naaw!?

Jag ville bara klappa på henne. Stryka lite på hennes lilla kind och sjunga en glad melodi om sjöhästar och regnbågar.
Men jag kom inte på någon färdigskriven låt och var alldeles för koffeindarrig i hjärnan för att hitta på en egen.
Det skulle bara blivit 'NAAANANANANAAAAAAAAA WOHOOOOOOOAAAAHHHHHHAHAHAHHAHAHAHAAAAHAHA!!!!!!'
..och jag vet inte om det hade förändrat hennes syn på världen?
Synd.
I efterhand insåg jag att jag borde erbjudit henne att ammas en stund.
Ska komma ihåg det till på fredag.

AMMA FOLK har jag som påminnelse i mobilen nu.
Bra bra.

Hejdå!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits