do you want to see my..




Dagen har handlat om dreggel. Att dreggla

Man kan dreggla av olika anledningar. Jag tokdregglar när jag sover och älskar det. Så mentaldregglar jag lite över andra saker atm.

Den här bilden togs för att illustrera omeletten jag åt till lunch. Det var viktigt för mig att visa upp min omelett.
Och vad gör jag? Börjar dreggla, såklart, utan att vara medveten om det förrän jag kände blötan på låret och såg bilden.
Det var en rejäl blaffa på byxbenet. Gulligt tycker jag.
Mörkade inte. Stoltserade snarare.
.

[11:43:35] Maria skriver:
 hahahahahahaa det är så sjuuukt. hahahaha. men det är roligt. hahaha oooo.
Jag skulle massera en kille jag inte kände så jävla bra, fast.. tillräckligt bra för att massera honom lite på skoj.
hur som helst, han låg på mage och jag satt liksom på hans rygg. hahahahahaaaaaaaaaaa
så skulle jag böja mig fram och ta något, jag minns inte vad det var.
[11:43:36] Maria skriver:
 hahahahaha
[11:43:45] Maria skriver:
så råkde jag dreggla lite. hahahahahahhaha
[11:44:01] Maria skriver:
och han trodde det var massageolja och undrade varför jag använde så lite
[11:44:06] Maria skriver:
hahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[11:44:12] Nils skriver:
hahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahaha
[11:44:20] Nils skriver:
 hahah så jävla nice, mörkade du?
[11:44:40] Maria skriver:
 men jaaaaaaaaaaaaaaa hahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaha


Kommentarer:
Postat av: susanne

hahaha insmord i olja alá maria! hot! ;)

Postat av: susanne

sv: FUCK YEAH!! =O

2009-01-28 @ 23:00:08
URL: http://pubes.blogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits