som jag brukar säga



Väldigt 2009 av mig. Av Sthlm. Av alla.

Men nu har jag ett problem.
Det är ju så jävla trevligt att man varken vet inte eller ut. Man glömmer att äta och man glömer att andas och mest går man bara omkring och tänker 'Trevligt!'

Och då kan man faktiskt inte bajsa.
För jag vill inte koppla ihop allt det här trevliga med bajs, då bajs är det minst trevliga jag vet.
Jag försökte nyss; satt där och tog i, så dök det trevliga upp i huvudet och jag var genast tvungen att ge upp.

Och det blir bara dåligt.
Jag kommer att vara alldeles uppsvullen och bajsig och så kanske nån tänker '..det här var ju inte så trevligt'.
Så vad ska jag nu ta mig till?
Söva ned mig och hoppas jag bajsar på mig i sömnen?

Såhär trevligt känns det iallafall, ganska exakt faktiskt.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits