hej




...lix trött. Mjau.
Jag råkade överanvända ett ord, så nu kan jag inte använda det mer. Det känns bra.

Vi drabbades av någon kollektiv övermattning
som vi var tvugna att schasa undan för kreativitet, inspiration och framåtanda.
Det sög. Alla ville spy.

Så vad gjorde vi åt det?

Jo, vi storstädade. .... . .. ... . .. . .. . . . . ..  Ja. ...!?
Och med anledning av detta ska jag nu för er berätta en hemlis.

Jag hatar att städa. Jag ogillar inte när det är rent, men jag uppskattar inte själva rengörandet.
Jag är väldigt stökig av mig. Det rör mig inte det minsta i ryggen då det är skräpigt.
Detta syns tydligt på mitt rum som jag någon gång ska visa opp i bilder, särskilt i kontrast med de andra rummen. De är kristallkronor och diamantglans och.. sånt. Mitt rum är bara gult. Av kiss.
Men jag gör skillnad på röror och smuts. Jag gillar inte att vara äcklig, men lite stökig är jag allt.
Jag är lat också.

Och nu är det läge att ta sig an Linda Berg, som gjorde just det jag inte längre kan säga med min hjärna.
Det har med samlag att göra.... fast ofrivilligt.
:(


Mja au aaaua uauuaa.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits