Comeback



Maria säger:
om du somnar så ringer jag och väcker dig.

Nils säger:
då får du höra en hejdundrans basröst..

Maria säger:
jag ska mjaua så gällt att dina trummhinnor spricker.

Nils säger:
får man örfilas då?

Maria säger:
isf får du göra det när jag kommer fram, men då blir jag ksnke inte så glad och knäar dig 

Maria säger:
sen gör jag en det var bra så och slänger in dig i ett staket
för att jag måste 

Nils säger:
haha, men sitter man inte fast när man får en det var bra så?

Maria säger:
jo. men sen släpper jag dig, och då är du lam som en påse päron. det är då jag hivar iväg dig.

Maria säger:
det blir bara dålig stämning.
sen klappar jag dig. och alla blir glada.

Nils säger:
som en blöt lovikavante

Maria säger:
jag ska klappa dig med en blöt lovikavante.
på kinden. sen ska jag säga att det var kiss

Nils säger:
braaa...för annars börjar jag nog att gråta..

Maria säger:
erkänn att du gillar det!

Nils säger:
att gråta?

Maria säger:
ja. du är en liten martyr.
du vill att alla ska  tycka synd om Nils. och amma dig.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits