step a little closer



Jag lyckades tillförskanska mig tre timmars sömn, lite drygt.
Jag är så urbota nervös att folk ska börja ringa och fråga vad jag ville dem i gårkväll.
Något jag inte kan beskyllas för är social begåvning, och sannerligen inte över telefon. Live kan jag åtminstone spela på my look och mitt högst charmanta leende. Det gör sig inte riktigt lika bra via min cptelefon.

Jag vill även reda ut följande; jag är inte drogberoende. Jag är lite krasslig bara, och min morbida familj finner visst nöje vid att dokumentera det.




Något nervös är jag inför nästa tour de SöS, då den är scemalagd två dagar efter hemkomst från Berlin.
What to do?
Somna om kanske?

Kommentarer:
Postat av: mari

haha va skojigt att du hade ork nog att visa fingret.



ja men det låter faktiskt toppen! men jag tänkte 26-1 eller 2, det är ju aslänge för en minivisit! men sen kom jag på att vi är i kortmånaden februari, hehehe

Postat av: Susanne

poor maria.

fast att mamma Carin var sadist var ju inte helt oväntat. hon ser onekligen ruskigt glad ut på bilden när du ligger och dör där i sängen.





har du ork och lust, så är du utmanad.

http://pubes.blogg.se/2009/february/utkast-hej-jag.html

2009-02-05 @ 20:18:31
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej gullet! :)



Vilka sköna bilder på dig. Är det möjligtvis din mamma och syster sóm posar emd en drogad Maria? :D Fasen, vad jag garvade! Men det är ju förstås inte roligt.. Förlåt!



Hoppas allt är bra!



Kramis

2009-02-05 @ 22:22:55
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits