Kräftor och sex

Kavli Kräftost. Den är inte så jädra fantastisk ändå.
De har ju petat in fullstora kräftor i tuben?!
Major kräftostexplosion vid köksbänken tidigare. Som en liten kräftsplatterfilm. Ganska läbbigt.

Nåväl, KP låg på köksbordet när jag kom ner i morse. KP!
Jag bläddrade vant fram till kropp & knopp-sidorna, precis som om året var -96 och klockan precis ringt kortan. Det var något av en hobby att gömma sig bakom hyllorna och fnittra åt historierna alla sexuelt utforskande ungdomar skickat in.

Jag minns så väl vissa historier. Som den med flickan som brukade ha sex med sina gosedjur.
Eller de två tjejkompisarna som brukade sätta klädnypor på bröstvårtorna. Eller alla pojkar som altid hade stånd. Det var hysteriskt roligt. Stånd.......... hehehe. Heheheheh.
Jag saknar den reaktionen. Tänk vad skoj allt skulle vara om man brast ihop i en asgarv varje gång en erektionerad penis tornade upp sig?

..fast jag vet inte om de just' 'tornar upp sig'? Under pampig fanfar och vajande fana. Bambabaa!
Näe? I wouldn't know..

Kommentarer:
Postat av: Susanne

1. hade SEX med gosedjur?! how?! eller vill jag veta det?

2. fan va smart maria! nu var det nog mensen som talade, men jag ska fan skratta livet ur mig nästa gång jag ser ett stånd!

3. varför hade du KP hemma?

Postat av: Susanne

nej är det sant? gud, jag måste fan besöka nått bibliotek & kolla in deras KP-arkiv! haha

2009-02-06 @ 13:39:59
URL: http://pubes.blogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits