upcoming disaster





1. Salsa. ..nja. 2. plugg-LAN 3. Maja är här! Vi turistade i min egen stad.
4. Åkte till Karlaplan och dogplanet. Träffade Viktor. hihihihi kolla småfingrarna! KRAM! 5. Jag älskade Viktor på gärdet. Jag ska ha en liten hund.
5. Jag älskade Linneaoch Maja desto mer. 6. Åt chevrémat på mysigt gaycafé i Galma stan.

Sedan i måndags har jag väntat på katastrofer
. Jag känner att något kommer att hända, men om det är på ett globalt eller personligt plan kan jag inte avgöra, ty så välutvecklat är inte mitt sjätte sinne, ännu.
Förvisso har veckan bara blivit bättre och bättre och allt tyder på fortsatt uppåtkurva då torsdagen sägs domineras av min innfallsrikedom och spontanitet och fredagen.. .. ja fredagen innebär Hockey.
Lördag vet vi alla vad det är; min absoluta, allra bästaste dag i hela världen. Planerna är inget annat än storslagna.
Åh, mjau.

Nåväl. Katastroferna låter vänta på sig, åtminstone bekräftandet av dem.
Jag vet att du skaffat brud! (Det är förvisso inte så mycket katastrof som det är väldigt fint. Katastrofen ligger i undanhållandet av information. SKÄMS!  *kRaMiZ*)



Kommentarer:
Postat av: linnea

Det var en bra dag, en väldigt bra dag.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits