lasting treasure



Jag drabbades av lite bakisångest
här på kökssoffan.
Har jag gjort något dumt? undrar ni.
Nej, svarar jag.

Hehe. hehehehehe.

Jag har bara gjort bra saker
. Allt är bra. Galet bra. Väldigt 2009 extra allt. Fantastiskt.
Ändock smågnags det i bakhuvudet. Typiskt och övergående.
Himlen var intensivrosa då jag vaknade efter mig middagslur på vardagsrumsmattan.
Ja bah; tjena himlen, snygg färg!
Jag uppskattade att den matchade helgen sådär. Innan helgen uppskattade jag himlen för att jag var tvungen, nu uppskattar jag den by choise.  (Här får man lov att läsa mellan raderna.)

Och jag gillar att sova på mattan, för det är så gossig golvvärme i hela vårt hus.

Jävlarrrr vad Winehouse är bra på söndagar. High five!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits