Happilyhappiest




Vet ni vad jag har gjort?!
Jag har gått omkring och trott att jag fyller ett år mindre än jag egentligen gör.
Så idag då jag återigen satt och funderade över vad jag ska ha för slgs fest så slog det mig att jag är ett år äldre än jag trott.
Mina fruar har låitit mig hållas då de hört mina felsägningar.

åååh. Typisk att förlora ett helt år till dumheten, men än värre; vara ett år närmare 30. FAKK!

Nåväl, när jag ändå är inne på ämnet; JAG FYLLER SNART ÅR!
Det är bara lite mer än en månad kvar. (21 mars, skriv upp eller dö!)
Det innebär att min födelsedagsperiod börjar på lördag om tre veckor.
Yeasss!

Ett litet, litet problem jag har är själva festen.
Förra året slutade jag på operationsbordet, året dessförinnan hade jag 41årskalas med Hörnlund.. Jag kan det där med fest och hittills har det vart trevliga tillställningar. Men i år.. I år vill jag gå all in..  ..utan att opereras.

Kan man önska sig en överraskningsfest?

Jag vill verkligen ha en överraskningsfest, men kan ju inte gärna set it up själv.
Funderar på att gå till NK på dagen för att göra hår och make, och sedan gå hem, låsa upp dörren och ... SURPRISE!

Blir det inte överraskningsfest så blir det allmän hyllningsfest för mig och hela min fabulous uppenbarelse.
Hummerlimo och sånt, ungefär som Rosing hade det.. Cool.
Eller något ballt tema. ..typ.. ge mig något dyrt-tema. Eller så.
ÅÅh. Det finns så mycket jag vill göra på min dag.
Tips?

Kommentarer:
Postat av: kicki

eeh, jaag kommer ju. Kan inte bli en bra dag om inte jag är där.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits