Det här är den förkortade versionen om mig och en ananas.



Kl. 22:12 den 18/2 kommer föralltid vara känt som det klockslag då jag, så att säga, 'kom igång'.
Fuck off, nu kör vi. Det går bra nu.

I övrigt är jag något irriterad, framför allt på mig själv.
Jag besitter kärlek å det oändliga, nu senast visad genom en ananas.
Vid första anblick högst angenämt, men skulle man sedan analysera detta bör man finna att ananasen står symbol för missriktade pilar.
[...]den där oändliga kärleken jag nämnde inledningsvis är av det smalare slaget; inte riktad till världen överhuvudtaget.
Jag är noggran med att understryka att denna kärlek inte kommer till uttryck såsom denna slags riktade kärlek bör göra[...] Ananasen är således en slags missvisad kärlek; kärlek jag definitivt menar, men egentligen ämnad för någon eller något annat.


Kan man i mina ord urskilja att jag parallellt med detta kåseri bedriver seriös studieverksamhet, månne?
hea-hea-hea.
Tjingeling!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits