katten musen tvåtusen ..tio

2009 var inte så jävla 2009 ändå. 2009 var såå 2008.
Januari var okej: Jag var ganska smal och nybliven fru.

Året slutade efter big 22. Mycket lite var väldigt roligt.

Höjdpunkter:
-Kollektivt. Flyttade in i ett mansion.
-Dubbelsex i januari. Kapade bort epitetet Silvernunna från livet och det rejält.
-Pingpong med Marran. Fruarna + Berlin = sant
-Bragdguld 2009-05-13
Hej.
Jag enhandsöppnade nyss snusdusan utan att sprätta förseglingen.
WHADUP!?
-Juni, juli, augusti. Vindarna är varma då. Turnerade Norrland hela sommaren.
-Ibiza med girlzen
-2009-11-14 Jag blev mamma Till mina barn

Slut.

Tvålaxtio: Kom som du är.

Kommentarer:
Postat av: mari

ååååh murán! vilken ära att få hamna på din lista! kom till stockholm så pingpongar vi vidare. jag var förresten på nåt pingpongställe på hornstull i höstas och jag SÖG PINGPONG! jag skämde ut mig gång på gång.

2009-12-30 @ 21:12:20

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits