Kan du moralprata långsamt?



Hur räddar man en konversation om vädret som plötsligt tar vändningen '..därför är jag alkoholist.'?
Jag kan komma på rätt många vad-du-inte-bör-göra. Gjort en av dem. Känner skuld trots att den självutnämnde alkoholisten är en främling. Känner ytterligare skuld för de andras reaktioner.

Ikväll har jag spelat NE (nationalensyklopedispelet för er oinsatta). Jag vann inte, men jag förlorade definitivt inte heller.
Borde jag erkänna för mina medtävlande att jag kände igen 40% av frågorna sedan tidigare?

..det var mer jag tänkte på men någon ringde och det var trevligt. Jag har nu svårt att återgå till samma mentala mode jag var i då jag började skriva. Buzz Kilington in a good way.


P.S. Jag funderar på att byta namn till Sugar LeatherTush. Vad tror ni om det? D.S.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Jag skulle inte ens kommit ihåg frågorna än om jag hört dem förut, de andra borde väl också kommit ihåg dem från något om de kunnat dem? ehhhhhhh vad dåligt formulerat. ööööhhh

2009-08-25 @ 10:09:23
Postat av: linnea

Ja just, det var jag, så slipper du fundera vem din hemliga beundrare är.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits