Fixa blödningen, annars dör någon!

..så sa House. Jag blev rädd.
Hur kan han tala till mig så direkt när han bara finns på TV?

Svininfluensan är över och mensen är här. Någon kommer att dö. Tråkigt men sant och inte mycket jag kan göra åt saken. Det är en naturlig del av livet. Både menz och död.


Jag ska köra 3 billioners triljoner mil med en Volvo 240 i morgon. Jag borde gå och sova. Jag borde packa.
Jag borde komma ihåg att Nanny-Marc är på fakking Island och att en Umeåvisit kanske inte är på sin plats.
Om jag nu inte kan bo hos .. NÅGON ANNAN? *bLiNk*

Nåväl. Check this out!


Kommentarer:
Postat av: BarbieN

Jag har ju en madrass med tillbehör samt vidsträckta ytor på vilka man kan placera sagda madrass. Det är bara att kliva på. Juh.

2009-08-27 @ 19:06:08

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits