Världsrekord

Varför blir man sepe när man är trött?

Igår kväll gjorde jag allt som stod i min makt för att slippa skriva om Afrikas utveckling. Jag svarade på alla samtal (vilket jag absolut INTE brukar göra annars. Särskilt inte lördagskvällar) jag msnade med folk jag vanligtvis inte orkar med, jag åt, jag kollade på Greys, jag sorterade papper.
Så smsade jag. Till Nils.

Det är dåligt.

Det är inte dåligt att smsa med Nils. Det är jättebra. Alla borde smsa till Nils, fast kanske inte till min Nils. Jag tror inte han skulle uppskatta det. Men alla borde hitta en egen Nils att smsa till. Eller så kan ni smsa Blondin-Nils. Han kanske skulle uppskatta det? Jag vet inte. Hitta en Nils att smsa till iallafall, för det är bra!

Men igår var det dåligt. Ett dåligt sms.
Vanligtvis är jag bäst på sms. Jag borde få ett pris och ett diplom för mina sms som i tid och otid skickas runt till väl valda i telefonboken, eller slumpade på HItta.se.
Jag tror inte att varken Nils eller ni förstår varför det var dåligt egentligen, och dessutom är Nils en så bra och politiskt korrekt människa (eeeh, hehehe. ibland. nån gång per år åtminstone) att han svarade väldigt avdramatiserande. Och snällt. Och bra. Nils är bra. Jättebra.
MEN DET VAR, IN FACT, ETT DÅLIGT SMS. JÄTTEDÅLIGT.

fast.. jag bryr mig fan inte.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits