Vad tror du, Hanna Fridén?

Uä, uä, uä. Jag saknar S och B. Jag saknar dem som de fantastiska personer de är, vår vänskap och det något mer intellektuellt berikade konversationerna. Och jag saknar vad de står för.

Jag har över huvud taget inte utforskat regnbågens Stockholm ännu, vilket bekommer mig å det grövsta. Jag är inte så socialt begåvad att jag ensam kan bevandra denna mark, heller har jag inte berikats med vänner att ta under armen och slita med ut på utforskande lördagsnätter.

Någon som vill gå på dejt med mig?

Jag skulle inte ha något emot att dejta
Hanna Fridén men vad jag förstått spelar hon bara i det ena laget, vilket är det så kallade normativa hetrolaget.
Det är lite synd. För mig, alltså. Säkert inte för henne. Jag vet inte? Hon verkar inte vara den gladaste hästen i hagen efter uppbrott och och diverse tråkigheter som efterföljd, vilket också är synd. Förståeligt, absolut, men ändock synd. Jag tycker inte om då människor är ledsna.

Jag vill föreslå en kopp grönt, välgörande te för magen och ett trevlig pratstund. Vad tror du om det? Läs inte in något opassande elle oanständigt mellan raderna. Läs bara att du går miste om Mig, Maria Karlsson. I'm a hoot!
Så, vad tror du, Hanna?

Kommentarer:
Postat av: susanne

nej, hon verkar fan äcklig. mer äcklig än mig - det tar fan priset.

Postat av: XONX

Trevligt :P

2008-09-09 @ 13:08:33
URL: http://xonx.blogg.se/
Postat av: Hanna Fridén

Hähähä. Just nu skulle jag nog definiera mig som ingetsexuellöverhuvudtaget. Överhuvudtaget så är jag skitförbannad på mig själv för att jag är så jävla hetero. Jag menar, de finaste människorna jag känner är brudar, och förutom det är brudar så jävla mycket mer estetiskt tilltalande än killar. Och, det sista, men absolut inte minsta: Jag tror nog att en tjej skulle kunna pejla min kropp bättre, alltså. Hottare sex. Men trots alla dessa insikter så är jag bedrövligt hetero. Vissa säger att de är fast i fel kropp. Kvinna i en mans kropp, man i en kvinnas kropp. Men jag skulle vilja säga att jag har fel sexualitet i min jävla kropp! Ska vi dricka MAILKAFFE först och lära känna varandra och sedan ta en fika?

2008-09-10 @ 16:17:59
URL: http://www.metrobloggen.se/hannafriden

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits