ang. att inte veta hut

Vad hände igår egentligen?

Jo, ni förstår, jag vaknade tidigt och kände mig ovanligt glad. Av just ingen anledning alls.
Åkte till centralen, träffade Bella, Stina och Malin. Kände mig gladare, av nyssnämda anledning. Åkte till medis och tog en latte med Hennie. Blev ytterligare lite gladare. Åkte till skolan där det bästa seminariet hittills ägde rum. Kände mig nöjd och fortfarande fas3-glad.
Käkade därefter tacobuffe och tog en öl i kårpuben varpå glad fas 4 tog vid. Fas 4, 5 och 6 till och med.
Tog Annie under armen, åkte till centralen, mötte Dahlström och gjorde affärer och åkte därefter hem för att byta skor och hotta upp Annie. Drack vin. Glädjefas 7 och 8.
Ringde Nils, bestämde träff, åkte till medis vilket var en förbannat långdragen resa jag aldrig förstod mig på. Fick för mig att kliva av i både sundbyberg, karlberg och centralen. Backade därmed tillbaka till glädjefas 7.
Hittade fram, mötte Nils som var ovanligt stilig. Malarian han drog på sig i Malmö har onekligen gjort honom gott.  Hälsade artigt på Nils piercade vänner och drack staropramen. Tog mig till glädjefas 15 på bara några minuter.
Ägnade mig senare åt diverse obsceniteter i ett gathörn och toppade fas-wise då glädje fas 20 kombinerades med andra, onämnbara tillstånd. Jag och mitt sällskap tog därefter det nyktra beslutet att sluta upp med utbytet av kroppsvätskor och gå från varandra, i varsin riktning.
Jag åkte hemåt.
För en god natts sömn.
Trodde jag.
För sen började det balla ur. Ordentligt.
Det började med en förlorad tändare och slutade klockan 0500. Hela kalaset på franska. Dessutom. Jag vill INTE gå in på detaljer. Men det var, vill jag lova, urballat. Jag befinner mig nu i förvirringsfas 300.
Vad hände igår egentligen?

Kommentarer:
Postat av: linnea

och du visste inte ens att det med pizzan skulle komma, crazy.

2008-09-20 @ 22:53:24

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits