nu ni!

Nu blir det mycket hörni. Nu blir det mycket tömning av tanketarmen som under en period vart förstoppad av pur överlevnadsstrategiska skäl. Efter hetska diskussioner angående humanism, ekologism och miljökatastrofens vara och icke varande varpå ett dryga två timmar långt samtal med min intellektuellt (och framförallt miljömedvetne) fulltankade vän följde är jag nu redo att bajsa ut allt vad relativ kunskap heter. Fast kanske framför allt hopplöshet.

Hopplöshet gentemot denna korrupta, äckliga, jävla värld. Relativ kunskap om denna korrupta, äckliga, jävla värld.
Fast kanske framförallt temporär avundsjuka gentemot dem som begåvats med ett mindre berikat förnuft. Vilken lyx att vara dum, eller åtminstone oemottaglig. Ovetande. Obrydd. Ibland åtminstone. Men ändå inte.

Än fast jag bara skrapat på ytan till ämnet blir jag lamslagen av hopplöshet. Då är det guldigare än guld och grönare än skogen att ha Maja, min Maja. Min bitska, lilla fyllkaja (hon dricker ju iofs inte.. men det var värt rimmet!)
Fo' shiZzle, vi hade en av de konversationer man sent skall glömma idag. Jag älskar dig, baby!





Kommentarer:
Postat av: linnea

jag ser att hon är bitsk på bilden.

2008-09-17 @ 11:06:34

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits