Dörrarna stängs. Föralltid.

Igår var det myspys med S&B som blev 'nu måste jag åka hem'; som blev förfest med klassens finest; som blev 'nu måste jag verkligen åka hem'; som blev helkväll på stan; som blev 'nejmen vafan, nu MÅSTE jag hem', som blev ytterligare timmars kringströvande; som blev bortamatch in a very non-sexual way; som blev sömn hela dagen idag.

Många svarta hål, mycket kiss, inte alls särskilt mycket öl och sjukt mycket dans.
Det var alldeles för länge sedan jag var ute och dansade. ASKUL!
Jag skulle uppskatta om karln på tuben hem kunde höra av sig till mig, A, eller M så vi kan diskutera vad som faktiskt sas angående .. sprängningar, yttre rymden, att sväva med kiss och så vidare.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits