Hela havet stormar

Idag gjorde jag två saker för första gången någonsin; Jag var på mitt första seminarium och jag handlade på Lidl.
Det är lite svårt att säga inför vilken av de tu jag var mest förväntansfull, men det är inte alls särskilt svårt att säga vilken av de tu som dödade min själ litet då det inte alls levde upp till förväntningarna.
Det var Lidl.

Seminariet gick bra, fastän jag var lite skakis innan. Jag tyckte minsan inte att jag hade någon att säga till om gällande utvecklingsteorier och utvecklingens historia.
Det visade sig dock att alla var nervösa och att vår grupp gjort ett utomordentligt arbete. Så klart!

I morgon är det uppstigning 0700. Det suger, och inte för att det är så tidigt för det där med tidiga mornar är överkomligt.
Vad som suger är att jag ofrivilligt somnade 1900 och vaknade för en halvtimma sedan, klockan 0130.
Dessutom var jag jättehungrig, så jag åt upp morgondagens lunch. Det var okontrollerat våldsam hetsätning. Inte alls vackert.

Så nu är jag lite missnöjd. 
Gonatt!

Kommentarer:
Postat av: linnea

Lidl (kort och gott) suger.

2008-09-02 @ 10:53:54

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits