hejdå

Hejzan.
Innan jag somnar tänkte jag orda lite om mig själv. Så klart. Det är mitt favvizämne, alla kategorier.
Fast egentligen hade jag lite funderingar kring kukar, men det är så personligt inriktat så jag tar det en annan dag då det jag tänkte fråga om glömts bort litet. HEHE. eh. Man vill ju inte gärna komma på kant med någon för att man, om än inte med mening, förlolämpat deras kuk. Eller så.
(haha, tänk vad många kukar där ute som tar åt sig nu!)
(alltZååå! Ehe. Nu är det inte så att jag har en nära relation till så väldigt många kukar därute. Tvärtom. Det är ytterst få. Ingen. Egentligen.)
(Fast jag har ju nära relationer med många kukburna människor. Däremot ingen direkt relation till kuken själv.)
(haha. Jag älskar det här inlägget.)

Det är kul när det spårar ur.

Jag vann en liten, men viktig intellektuell seger då jag insåg att jag faktiskt kan, helt utan fusklappar, återge mina favoritdikter. Utantill. Rakt upp och ned. Pang på. Right on. Bara sådär.
Viktigt.
Så låter det lite löjligt att säga dikter, iofs. Det är roligare att säga kuk.

..........Jahh.

Slut. Frågor?


Godnatt.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits