Åh.

Åh. Tvi!
Jag har inte gjort ett kiss idag. Jag har inte läst ett ord i utveckling som frihet, jag har inte klätt på mig, jag har inte duschat, knappt ätit, inte skrivit, inte bajsat. Jag har inte ens gått utanför dörrarna.
Jag har bara fullständigt omfamnat denna dag för vad den varit; en dag med värk. En dålig dag med mycket värk. Smärta. Mörker. Hat.
Nej, nu överdrev jag allt, men ont har jag verkligen haft.

Jag låg kvar i sängen jättejättelänge och pillade på mina ärr i med förhoppningen att de skulle öppna sig så jag kunde gå in i magen och massera direkt på musklerna.
När jag väl steg upp för att få i mig något att äta så vinglade jag hejdlöst omkring för mitt blodtryck är obefintligt. Så jag satt mig ned på golvet, för att där konstatera att jag verkligen måste städa. I kylskåpet fanns inget som lockade, såklart.
Har förutom muskel och organkramperna ont i 'magen' som man vanligtvis brukar tala om. Alltså magsäcks- och- tarmsystemet. Det bränner och svider i magen. Det känns liksom surt.
Det började två dagar efter flytten och har därefter vart ihållande/eskalerande.
Kan detta vara magsår?

Sum of the kardemum: Jag tycker lite synd om mig själv.
God natt.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits