to poo

Hej bajskorvar.

Jag finner mig själv högst ointressant för tillfället. Besviken är jag också. Missnöjd. Less.
Helgen som började så fantasktiskt bra utmynnade i en slags meningslöshet av sällan skådat slag. Har missat allt av värde (då jag faktiskt räknar denna never ending sleepingsession som värdelös).


Slentrianögnande på Wall-e. Se den! Bra jädra mysig robotfilm.
Se den däremot inte då du är ensam och för stunden relativt missnöjd med tillvaron. Då blir man avundsjuk.
Just snyggt att vara avis på en robot.

Jag kan, i denna svaga stund, erkänna att jag saknar den sortens närhet; att hålla hand med en rostig robot.
Usch.
Kanske råkade jag i en annan svag stund, trots strikta restriktioner från den bättre vetande delen av hjärnan, fatta tycke för någon. Eller åtminstone för en viss del av dennes personlighet. Det är aldrig bra.
Däremot vet jag att det kommer vara max 11 dagar till, sedan återgår jag till normalt, känslolöst tillstånd.
Lättmanövrerat. Easy going. No fuzZ. I kill your dog for fun. Hörs i morgon.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits