Halleluja

Haha. Vad duktiga människor är: Ljt. B och den försvunna pojken i fjällen.
Heja heja Ljt. B! Hurra hurra hurra hurra!


"Det var jävligt skönt, berättar Johan Borggårds."
BORGGÅRDS?! ...Jag älskar inte felstavningar.
Iofs kanske Borsgård också försökt sig på ett pseudonym som min vän i inlägget nedan, men istället för att byta namn så snurrar han bara till bokstäverna och hoppas folk ska bli förvirrade om det.
Iom uttalandet "Men om någon är hjälte i den här historien så är det pojken själv. " så verkar ju min favvislöjtnant (...) vilja rikta strålkastarljuset åt annat håll och avsäga sig heroismen. Ödmjukt, Borsan!

Övrigt skojigt i artiklarna från Aftonbladet och Expressen och DN och allt vad det är.

"Vi har sett värnpliktiga soldater bryta ihop betydligt tidigare än den här pojken, säger Johan Borsgård"

FniZz!

"Johan Borsgård menar att det inte var så "jättedramatiskt". "

Hah. Jag undrar just om han tecknade citationstecken med fingrarna då han sa det.
Haha. Hahaha. Haha.

Nåväl. Vad duktig du är Borggårds!

Kommentarer:
Postat av: Martina

Hånar du min pojkvän? Eller är du bara överdrivet glad att han turligt nog lyckades hitta 10-åriga Sebastian?

2008-09-04 @ 23:56:45
Postat av: The Founder

Jag hånar honom sannerligen ICKET! Jag hyllar honom snarare (Du vet, "hurra"-biten?)



Hånar jag något är det snarare kvällspressens "fabulösa" (jag tecknar det med fingrarna samtidigt som jag skriver citationstecken) förmåga att författa sig.

Sen så är det väl ingen lögn att vi inte strök jämnt, vad jag uppfattar det åtminstone, men så strök vi inte ojämnt heller.

Jag hejar på BORSGÅRD, inte Borggårds.

Han var världsbäst då det behövdes (både i min och andras värld) så var han inte fullt lika så älskvärd då det verkligen behövdes. Vi blev nog alla bättre människor (nu talar jag för vår pluton, inte för alla männsikor som mött honom ever för de kan jag inte tala om,) tack vare honom och jag hötter gärna med näven mot de som är emot mitt argument.

Du ska vara stolt över din karl, Martina! Sannerligen!

2008-09-05 @ 01:29:34

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits