Rövknullshelevetssatansfittkukäckel.

Rövknullshelevetssatansfittkukäckel. Det dåliga fortsätter. Oupphörligen. Celebrationsfrukosten förbyttes till hetsätande. Hestätande av müsli. Det känns såhär i efterhand jävligt onödigt. Det tjänar inget syfte.
Nu spelar inte jag i laget som på riktigt hetsäter som destruktiv syssla. Jag är bara hobby-hetsätare och slösar något med ordet utan att för den skull förstå den egentliga innebörden av det.
Dagens wis: Tro aldrig att något är bra, för det är egentligen alltid dåligt.


Så här ser jag ut då jag försöker se ledsen ut, är sjuk och har jävligt smutsigt hår, samt har mens, feber och kräks var tionde minut.  Det är dessutom jävligt kallt, därför är Brumma inlindad i filten. Man måste ta hand om de sina.

Kommentarer:
Postat av: Linnea

tack för att du är bästa bloggaren i världen, du gör mig glad. tro inte att jag är skadeglad utan jag tycker mest du är en rolig typ.

2008-09-20 @ 22:55:14

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits