I already miss you

Usch. Jag insåg precis att jag måste göra slut med Filip Hammar.
Det känns väldigt, väldigt jobbigt. Bedrövande. Förkrossande. Förjävlajävligt.
Jag vet inte riktigt varför dock. Jag vaknade för 10 minuter sedan och det var allt jag kunde tänka på.
Jag måste göra slut med Filip Hammar. Jag måste göra slut med Filip Hammar. Jag måste göra slut med Filip Hammar. Jag måste göra slut med Filip Hammar.

Fyfan vad pissigt det känns. Han är ju så förbannat rolig. Jag tycker faktiskt han är något av förkroppsligad perfektion vilket tycks vara svårt att greppa för många, många människor.
Jag har uttryckt, åtskilliga gånger, att jag finner honom högst attraktiv vilket är något som diskuterats bland mina vänner. Detta, vill jag nu en gång för alla, inte grundar sig på hans utseende. Över huvud taget. Alls.
Jag vill inte gärna se mig som så ytlig, men han är ju trots allt lite av en quattro formaggio-guy vilket, sorgligt nog, i många fall, är något av en dealbreaker.
Ja, så är det. Inte helt olikt hur många anda människor in search of bara kul för ikväll ser på saken.. ..kroppen.
Äe, kroppsligen har han inte mycket att komma med. Inte i min värld.
Jag vill hångla med hans hjärnsubstans: Suga i mig vartenda ord som bor bakom hans pannben: make sweet love med hans intellekt.

Det är en enkelriktad kärlek som är fruktansvärt substanslös. Ändock har den fyllt mig till bristningsgränsen av något som går att likna vid tacksamhet; stolthet; glädje; what love is all about.
Jag har haft det bra i detta, i alla bemärkelsen, distansförhållande. Men, som jag försökt lära mig själv så länge nu; all good things must come to an end.

Förkrossande värdelös start på en måndag, men Filip; Jag vill göra slut.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Jag måste säga att förkärleken till Filip Hammar är väldigt aktuell numera. Vi hade en diskution Christina och jag om detta och det vi nog under allt kom fram till är att han är ruskigt sexig under allt roliga. Inte snygg, utan just den här charmen som är galet oemotståndlig. Dock har vi gjort slut sedan länge, det känns bra. Sorgligt, men bra.

2008-09-29 @ 19:19:19
Postat av: evelina

//


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits