Sofia Dahlström på Stureplan

Stureplan. Det är långt ifrån min verklighet om än understundom nära till en viss dröm. Det ska väl erkännas att jag inte skulle ha något emot att ha ett par tusenlappar till övers att strö runt mig på någon hipp club. Jag satsar istället alla kort på mina studier, mina nudlar och the occasional bag-in-box.
Däremot har jag ju vänner som  är up and coming i sturekretsar, vilket till viss del kom som en minor chock, då hon dessutom använder sig av pseudonymet Sofia Dahlström.


Sofia Dahlström @ F12

Kommentarer:
Postat av: Sofia Dahlström (a.k.a. Linda Kämpe)

Sofia Dahlström is loving it!

<3 : :

2008-09-04 @ 03:39:57
Postat av: Carolina

Så jävla häftigt! :) Jag beundrar verkligen människor som gör något vettigt av sina liv och vågar ge sig ut på lite udda banor om man säger så, alltså bara i positiv bemärkelse! :) Okej, skönt att ha nära! Bor du ensam eller? Du är riktigt duktig på att skriva, du har liksom orden naturligt! Nu ska jag pallra mig iväg på den här kursens första föreläsning om attityder i språket! Ha en fin dag! Kram!

Postat av: susanne

haha skön bild på henne!

hallå, hur är lägenheten? mer bilder!

jag gillade fönstret till toan! haha :D

2008-09-04 @ 18:19:20
URL: http://pubes.blogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits