Snyggposer.

Jag älskar människors snyggposer. De syns så jädra överdrivet tydligt och är så härligt.. inte alls smickrande.
Oftast, om inte alltid, är snyggposer bara snygga i posarens ögon, och inte i betraktarens.
 Det handlar förstås om perceptionsförmågan hos människan. Hur vi alla uppfattar saker olika beroende på  ålder, kön, intressen och ditten och datten. Psykoligi i renaste form, men likväl fascinerande.

Till exempel mina vänners snyggposer (no offence, pals!). Jag tycker de naturliga bilderna är så mycket mer smickrande, för att inte tala om att se er IRL. Mellan fyra ögon och tre bröst. Missförstå mig rätt dock; jag älskar era snyggposer. Jag älskar allas snyggposer.
Då ser man vad som försöker döljas och rättas till och förändras med hjälp av miner och vinklar och allt vad det är.

Här är min snyggpose för tillfället (Jag kunde inte välja vilken jag tyckte bäst om.  Den överdrivet posiga bilden, eller den glansiga.. Hursomhaver är jag skitsnygg på båda. Snyggast.nu-snygg, fast snyggare.)

Mina snyggtrix är följande: Jag vänder INTE kalhygget på hjässan till, jag suger in kinderna "något", pluffsar till läpparna, (jag tycker ibland att jag ser Joulie-ish ut) försöker se sådär förföriskt farlig och mystisk ut, så hänger jag alltid ut mitt täcke på vädring i bakgrunden. Så gör jag något med näsan också, men jag vet inte riktigt var det är.
Och aldrig en bild rakt framifrån. Aldrig på en snyggpose.



Mm. Fint!

Kommentarer:
Postat av: susanne

LOVE teh poses ;)



jag har flyttat till umeå ja, & läser till lärare!

jag trivs än så länge jättebra, jag bor i studentrum på ålidhem & jag skulle vilja att mitt rum var större, meeen what to do? =)



poolhouse verkar awesome! fota huset ffs!

tips, skaffa såndär uppblåsbar barnpool & ställ utanför huset. ;)

Postat av: Sofia Dahlström

JAG ÄLSKAREJ!!!

2008-09-05 @ 00:31:50
Postat av: linnea

den måste du lära mig, jag vill också bli så snygg.

2008-09-08 @ 14:35:30

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits