reklamation

Jag efterhandsälskar då jag är aptrött och skriver oförståeliga bloggar.
'änfast jag inte han nmågo stoö'
Haha! Vad handlade det om?

Well oh well. Ikväll är det terminsstartsfest. Skojigt!
 Annie nämnde att hon skulle dit med Michelle och Martina och Tussen och Fimpen och Busken. Ne, de heter inte så. De heter kanske Linda eller Sara eller Diamond (det skulle jag gilla!), men jag har aldrig träffat dem och har ingen aning om vad de heter. Eller hur de ser ut. De är säkert snygga. Snyggare än mig.

...

Haha! OFTA?!

Jag bjöd in mig själv iallafall. Vi ska träffas på medis kl.19 för att förtära lite öl innan det bär av på allvar. Lite socialt glidmedel känns högst nödvändigt. Jag vill inte veta av någon bajsnödighet comunicationwise.
Kom dit! Björns trädgård kl.1900.

Annars då? Jo, jag är besviken på mig själv.
Först och främst för mitt politiskt korrekta svar på gårdagens
inlägg. Det hade vart oj mycket mer intressant om jag svarat 'JAJJEMENSAN, MARTINA! Det kan du skriva opp! Nog hånar jag honom alltid! Vilken löjlig karl han är!' fastän det inte är ett dugg löjligt att rädda 10-åriga pojkar.
Äe, bättre svar nästa gång.

För det andra så blev jag ytterligare besviken i morse då jag handlade min morgonjuice på Pressbyrån. En trevlig brud med tillhörande fotograf ville ställa den frågor ang. mångmiljonvinsten. Den rätt förutsägbara frågan 'Vad skulle du gjort med pengarna?' yttrades.
OCH VAD SVARAR JAG?!
'jag skulle betala av lån, ge pengar till välgörenhet, köpa.. blablabla. Wlääh'
Det första jag tänkte på var CHESTHANDS, såklart. Men det kändes av någon anledning alldeles för crAzY att svara.
Tjejdåligt. Väldigt, väldigt tjejdåligt.

Nej nu måste jag äta PIZZA!!

Kommentarer:
Postat av: susanne

HAHAHAHAHAHA MARIA DIN JÄVEL!! :D

Du hade blivit min idol om du hade sagt chest hands!! xD


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits