kickan90 tja la la la la!



Här är
hon. Men helt gudomliga syster. Jag saknar henne varje dag.
Att inte få dela våra dagar, att inte få dela våra liv, varje dag, är motsvarande vad död lätt antas i andras världar.
 Det är min syster jag saknar då jag dricker utan att kunna släcka törsten, då jag springer utan att kunna lugna adrenalinet, då jag saknar utan att känna gränser och då jag inte kan sova, timm efter timma.
Jag saknar det ni som har och är sytrar bara kan förstå.
Hon är det vackraste jag vet. Den bästa vän som finns och min enda faktiska trygghet i det här livet.
Min (lilla men ack för stora) syster. Kicki.
Jag älskar dig utöver det mänskliga sinnets förstånd.


You are my sister
And I love you
May all of your dreams come true
I want this for you
They're gonna come true


Kommentarer:
Postat av: susanne

naaw :) hon är ju så gudomligt vacker!

Postat av: Sandra S

låttexten..anthony and the johnssons?

2008-09-26 @ 21:18:45
Postat av: Founder

yeah yeah! Antony and the johnssons - You are my sister

as true as true can ever be!

2008-09-26 @ 21:56:53
URL: http://mariakarlsson.webblogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits