Y tu

Kolla in den här bilden!
1. Brumma. Jävligt cool pose. Hon bah: 'Time to drop the GR in gratidude and give the lady som attitude!'
Hon är så jävla cool. Jag älskar Brumma.
2. Mitt fejs. Jag har inte tvättat bort sminket från igår. Än. Skönt!
3. Min tunga. Det är dags för er att få se det monstret i full action. I can do magic with it! Helst med beläggning på.
4. Min tatt! Fan vad snygg den är. Jag är som nyförälskad i den!


Titta på den här bilden! II
Jag gick och handlade. Bakis. Det är aldrig, någonsin bra. Särskilt inte om man av någon gudsförgäten, jävla anledning väljer att handla på kuk-lidl. Jag var tvungen att  handla mat men köpte istället 7 olika sorters drycker. SJU?! Vad handlade det om?
Sockerdricka, Cola, nån jävla chokladmjölk, en alldeles för färgglad mjölkdryck av nåt slag, nyponsoppa, fläderblomssaft och cappucino med daim.




Så ikväll ska jag lapa i mig all denna dryck med min långa, gula tunga och titta på massa tecknad film. Med Brumma.
Vill du vara med så kan du ringa. Jag finns på Hitta.se.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits