FY FAN! FY JÄVLA HELVETES FAN!

Jag älskar min fina polack, men jag behöver inte tycka om honom just nu. Just nu får jag vara bittert, bittert avundsjuk på honom. Jag får vara smutsigt svartsjuk. Jag får vilja nypa honom; låtsas skoja för att sedan nagla fast mig av hysteri.
HAN HAR TRÄFFAT FILIP HAMMAR! HAN HAR KRAMAT FILIP HAMMAR!
ÅÅåååååh. ÅÅÅÅHH! ÅÅåååhhåhåhåhååå..
Jag är alldeles svettig av förtvivlan och avund.

IGÅR NATT var jag vaken hela natten och kollade 3 miljarder youtubeklipp med Filip och Fredrik. HELA NATTEN!
Trots två långa föreläsningar idag. Trots att jag inte sovit särskilt bra natten innan.

IDAG såg min msn-konversation med Nils ut såhär:
2008-09-09 18:56:15 Maria säger: JAG SÅG FILIP HAMMAR IDAG!
2008-09-09 18:56:18 Maria säger: Nej. Nu ljög jag :'(
2008-09-09 18:57:34 Nils säger: Haha. Jag hade trott dig faktiskt!
2008-09-09 18:59:52 Maria säger: men ÄLSKA det! Jag kollade på grattis världen hela natten.  Om någon hade sagt att jag var lik Filip Hammar hade jag tagit livet av mig och dött lycklig.


IGÅR skrev jag följande blogginlägg som jag tänkte publicera ikväll:
JAG VILL INTE SLÅ FILIP

..Jag vill klappa honom. Stryka honom över den något dallriga hakan. Jag vill äta på hans korvfingrar och slicka i hans hår. Tugga på det. Svälja ner det till mitt innersta inre.
Jag vill ha Filip. Jag vill va Filip. Jag vill ta Filip.
Jag blir cRaZy då jag ser honom. Hör honom. Jag vill skriva kärleksbrev med starletthandstil och skicka mina tappade mjölktänder till honom. Jag vill lukta på hans skjortkrage och jag vill nypa hans bröstvårta blå. Jag vill binda fast honom och tvinga honom att prata. Om allt. Jag vill att han ska slicka in sina ord i min hjärna.
AHMAHGAHD! Filip Hammar!

..men jag vill inte slå honom.


Personer Som Tackade Mig Med Frasen "Tack, Människa" Och Sen Kramade Mig: Filip Hammar!
(Som är precis så jävla najs som man tror han är.)


...dödensdö...


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits